wtorek, 9 sierpnia 2011

Morszczuk z Pesto w Złotku

A może zrobimy rybkę ? :-)

Mój przepis na Morszczuka

SKŁADNIKI:
6 średnich filetów z Morszczuka
Pesto Basilico (do posmarowania rybki,wg.uznania)
1 mała cukinia
1/2 cytryny
1 pęczek natki pietruszki
6 kawałków foli aluminiowej
sól,pieprz (wg.uznania)
PRZYGOTOWANIE:
Rybkę myjemy i filetujemy (jesli mamy ją w całości) Osuszamy ręcznikiem papierowym. Układamy koło siebie skrapiamy ja dość sporo sokiem z cytryny (pieprzymy i solimy delikatnie) Wstawiamy do lodówki na 1h.w międzyczasie myjemy porządnie cukinię i natkę (osuszamy)cukinie kroimy w paseczki a natkę siekamy. Po tym czasie wyjmujemy rybke przekładamy każdy kawałek na folię aluminiową. Na każdym filecie rozkładamy cukinię, smarujemy pesto i posypujemy pietruszką. Zawijamy pakunki, układamy na blaszce jedna koło drugiej i wkładamy do nagrzanego piekarnika 200*C i pieczemy 20 minut. Podajemy z czym kto lubi.




Ja podałam z ziemniaczkami i surówką z kiszonej kapustki :)

             SMACZNEGO :-)

1 komentarz:

  1. Noooo :-))). Zajrzałam. Tu jest i ryba, i pesto (bazylia), i cukinia :-). wszystko, co lubie

    OdpowiedzUsuń

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .