czwartek, 24 kwietnia 2014

Jajka na zielono z groszkiem



Znudziły wam się jaka ? Mi jeszcze nie ;)
Tak przygotowane jajka podałam na kolację,ale równie dobrze można je podać na wielkanocny stół czy na śniadanie...:-)


Jajka kurze 5 sztuk
1 pęczek szczypiorku
4 łyżki dobrego majonezu
groszek konserwowy wg.uznania




Jajka gotujemy na twardo,studzimy w zimnej wodzie i obieramy ze skorupek.
Następnie każde jajo kroimy na pół wzdłuż i układamy na talerzu.
Umyty i osuszony szczypiorek kroimy na kawałki wkładamy do blendera wraz z majonezem i blenderujemy na gładką mase.
Gotowa masą polewamy jajka,po wierzchu rozsypujemy odsączony z zalewy groszek,dekorujemy natką pietruszki i podajemy.
Całość można oprószyć np. świeżo zmielonym pieprzem kolorowym
Smacznego ;-)

2 komentarze:

  1. Ooo fajne ! Takich jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się znudziły.Muszę odczekać tydzień.Co prawda te Twoje są bardzo smakowite.

    OdpowiedzUsuń

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .