sobota, 8 września 2012

Pasta łososiowo-twarożkowa


Dzisiaj na śniadanko proponuje pastę  łososiowo-twarożkową.
Szybko sie robi i jest bardzo smaczna :-)

 1oog łosoś norweski wędzony
2 jajka kurze ugotowane na twardo
3 łyżki stołowe twarożek kanapkowy (jego nazwa "Mój ulubiony")
1 garść szczypiorek (umyty,osuszony i drobno pokrojony)
pieprz kolorowy wg.uznania

Łososia kroimy w drobną kosteczkę i przekładamy do miski.Dodajemy szczypiorek,twarożek oraz jajka drobno posiekane.

Pieprzymy wg. uznania i całość mieszamy.Chwilkę chłodzimy w lodówce i podajemy z ulubionym pieczywem. . .






SMACZNEGO :=)

13 komentarzy:

  1. Muszę zrobić taką pastę an kanapki do szkoły ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz łososia to na pewno posmakuje,zrób :)Dzięki :=)

      Usuń
  2. Dawno nie jadłem pasty rybnej, z chęcią bym taką kromeczkę wrąbał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa pasta, do wypróbowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj na pewno posmakuje :-) Dzięki za odwiedzinki :-)

      Usuń
  4. Właśnie ostatnio chciałam taką pastę zrobić na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie kanapki.Tak w ogóle jestem pod wrażeniem,jak zwykle na Twoim blogu.Filmiki fajne,ale okoń,tuńczyk i polędwiczki w cukinii to już pełny profesjonalizm.Pozdrawiam Chris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie "kanapecki" hihi ;D Chris już mi tak nie słodż bo obrosnę w piórka hihi ^^

      Ale dziękuję że mnie odwiedziłeś :-)

      Usuń
  6. mmm wszystkie pasty twarożkowe z czymś tam są pyszne <3 Twoja jest bardzo apetyczna ^^

    OdpowiedzUsuń

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .