wtorek, 25 czerwca 2013

Zielono i Wiosennie




Pyszny gęsty koktajl.Można a wręcz trzeba go łyżką zajadać.Smacznego :-)


Składniki na jedną porcję:


2 sztuki banan

2 sztuki kiwi

1 mała pomarańcza

4 łyżki mleka 2%

1 szczypta (bardzo malutka barwnik-zielony spożywczy,ale niekoniecznie) ja dodałam dla ładniejszego efektu :)

Etapy przygotowania

Owoce obieramy i kroimy na mniejsze częśći.
Kolejno wkładamy do blendera.Tj.Najpierw kiwi blenderujemy i przelewamy do kubka.Myjemy pojemnik blendera.Następnie do maszynki dodajemy pokrojone banany , pomarańczę i mleko-wszystko blenderujemy.
Do wysokiej szklanki lub kielicha wlewamy porcję bananowo-pomarańczową a na nią porcję kiwi.Chłodzimy i podajemy :)

6 komentarzy:

  1. o mnie się przyda taka bomba witaminowa , od wczoraj w łóżku chora :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pysznie tutaj gotujesz - wiec nie pozostaje mi nic innego jak tutaj zostac na dluzej :)))))ppapap i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie serdecznie w moich skromnych progach :) rozgość sie :) Pozdrawiam serdecznie Ewa . . .

      Usuń

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .