czwartek, 29 sierpnia 2013

Złote Płocie





Smaczne rybki,ale mają jedna wadę maja za dużo ości hihi ;D
Ja podałam z kalafiorem,pomidorkiem i sałatą . . .


Złote Płocie

4 tuszki świeżej płoci
sok z połowy cytryny
1 surowe kurze jajko
mąka kukurydziana do obtoczenia ryb
olej do smażenia
sól morska pieprz, świeżo mielone wg.uznania

Tuszki myjemy i osuszamy ręcznikiem papierowym.Każdą kropimy cytryną,solimy i pieprzymy z obu stron i od środka.

W jednym naczyniu rozmącamy jajo a do drugiego wsypujemy mąkę kukurydzianą.
Każdą rybkę obtaczamy najpierw w jajku póżniej w mące i smażymy na mcono rozgrzanym oleju z każdych stron na złoty kolor.Odsączamy na ręczniku papierowym i podajemy.
Ja podałam z ugotowanym kalafiorem,pomidorem i sałatą.....
Smacznego :-)

3 komentarze:

  1. uwielbiam smażone rybki, a najlepiej same grzbiety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płotki są pyszne,ale te ości,chyba wybrałbym Twoją golonkę.Pozdrawiam Christopher

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda te ości :/ a golonka wyszła na prawdę miękka i smaczna,dzieki :)

    OdpowiedzUsuń

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .