poniedziałek, 21 listopada 2011

Nadziany Schabowy

Dzisiaj zrobiłam nam na obiad schabowe ale troszkę w innej odsłonie.Powiem że bardzo fajnie smakowały :-)


Na trzy osoby potrzebujemy:

3 plastry schabu
1 mała cukinia
1 żółta papryka
3 plastry sera żółtego (do wyboru)
1 jajko
1 łyżka mąki
1/2 szklanki bułka tarta
olej do smażenia
1 kostka czosnek
sól,pieprz wg.uznania


Mięso myjemy-osuszamy.Rozbijamy tłuczkiem.Z obu stron doprawiamysolą,pieprzem i rozkruszoną kostką czosnku.
W jednym naczyniu  rozmącamy jajo razem z mąką a do drugiego wsypujemy bułkę tartą.
Obtaczamy kotlety najpierw w jaju,potem w bułce i smazymy z obu stron na złoty kolor-odstawiamy.
Warzywa myjemy.Cukinię kroimy w krążki około 0,5 cm a paprykę w dość grube paski.Na odrobinie oleju pod przykryciem dusimy nasze warzywa do miękkości.Odstawiamy do wystygnięcia. Na upieczone kotlety nakładamy cukinię , paprykę i przykrywamy plastrami żółtego sera. Tak przygotowane kotlety wkładamy do mikrofalówki na 3 minuty i gotowe.(Można też je zapiec w kuchence,ale tak jest szybciej)

Podałam z ziemniakami tłuczonymi i ogórkiem konserwowym....


godz.dodania 15:35

Dodaję do akcji:

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe schabowe, czarujesz, kochana! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. no pewnie że smakuje pysznie, a jeszcze wygląda fenomenalnie!
    Podziwiam inwencję

    Pozdrawiam
    Monika
    www.bentopopolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł,powinnam wypróbować może moja córka w końcu by zjadła bo jej z mięsnymi daniami to ciężko dogodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też kombinuję z mięsem, bo mam bezmięsne towarzycho. Tylko kluchy by jedli, ale jak coś wymodzę z mięsem dziwnego to chętnie próbują. Twoje schaboszczaki są bardzo zachęcające. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .