wtorek, 9 sierpnia 2011

Kanapeczki z Łososiem

Dziś  zrobiłam dla mojej córci pyszne kanapeczki z łososiem :)







SKŁADNIKI:

 100g Łosoś wędzony (płaty)
 2 kromki chleba (ze środka żeby były większe)
 1 ugotowane jajko na twardo
4 plastry pomidora
3 szczypty soli ziołowej
bazylia świeża (wg uznania)
masło

PRZYGOTOWANIE:

Kromki chleba ułozyłam na desce.Szklanką o srednicy 7cm powycinałam kółeczka.
Posmarowałam masłem na to położyłam pomidorka,na pomidorka łososia którego również powycinałam szklanką,na wierzch położyłam po plasterku ugotowanego jajka,posoliłam solą ziołową-- udekorowałam bazylią i gotowe :)

Wychodzą 4 fajne kanapeczki.

Oczywiście na zdjęciu tylko trzy,ponieważ nie mogłam się doczekać i musiałam szybko jedną jej podkraść i pochłonąć hihi ;)

SMACZNEGO . . . .

2 komentarze:

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .