środa, 17 sierpnia 2011

Babka na oleju ;)

                                                            

Jak co niektórzy wiedzą piec nie potrafię....
Ale namówiła mnie koleżanka że to bardzo proste i upiekłam oczywiście z jej przepisu...


Jedyne co dodałam od siebie to zapach pomarańczowy i powiem wam że wyszła super extra ;)

To sie nazywa talent prawda ? hihi ;)

                                                   

          Teraz przymierzam sie do upieczenia sernika,ale mam wątpliwości czy mi wyjdzie ,bo to juz trudniej . . .A może macie jakiś prosty przepis na sernik ? To ja poproszę :)                   

8 komentarzy:

  1. mistrzostwo świata :)

    a jeśli o sernik chodzi, u mnie jest sernik z brzoskwiniami, jeśli nawet mi wyszedł, znaczy, że jest banalnie prosty

    OdpowiedzUsuń
  2. Babka wygląda świetnie. Tylko próbuj kolejnych wypieków, na pewno się uda

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna baba! :D widzisz, jednak masz talent do pieczenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję :) Powoli nabieram wprawy hihi ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna babeczka, co jedna to lepiej Ci wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak dalej pójdzie,to za niedługo torty będziesz robić ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .