poniedziałek, 12 września 2011

Kanapki

Dzisiaj zrobiłam proste kanapki na śniadanko,ale były bardzo smaczne :)

Potrzebujemy:
2 kromki pieczywa jasnego (bądż innego jak kto woli)
1 trójkącik serek topiony (u mnie smietankowy)
2 liście sałaty
2 plastry szynki (u mnie staropolska)
2 plastry pomidora
2 plastry ogórek zielony
sól ziołowa

Kromeczki posmarowałam serkiem,na serek położyłam sałatę,na sałatę szynke,następnie pomidora i ogórka.Posypałam solą ziołowa i Smacznego :)






Dodaję to sniadanie do " Akcja Kanapka "

Pozdrawiam życząc Miłego Dnia :-)

4 komentarze:

  1. Też chętnie zjadłabym taką kanapeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanapki to moje drugie ulubione potrawy, zaraz po daniach z ziemniaków. ;) Kocham wszystkie, pożarłabym też chętnie Twoje, bo przepadam za takimi z ogromną ilością sałaty!

    OdpowiedzUsuń

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .