poniedziałek, 29 czerwca 2015

Placki z młodych ziemniaków i marchewki





Boooskie,chrupiace placuszki :)


1 kg młodych ziemniaków
1 większa młoda marchew
1 obrana cebula
4 obrane ząbki czosnku
1 łyżka mąki pszennej (ja dałam ziemniaczaną bo pszennej nie mogę)
1 jajko
mała garść drobno posiekanej natki pietruszki
sól i pieprz wg.uznania
olej do smażenia

Umyte,obrane i osuszone warzywa ścieramy na tarce o drobnych oczkach.
Całą masę przełożyć na durszlak żeby cała woda jaka powstała sie odsączyła.
Do gotowej masy dodać jajko,natkę pietruszki i doprawić solą i pieprzem.Wymieszać i smażyć na rozgrzanym oleju z obu stron na złoty kolor,odsaczyc na papierowym ręczniku i można podawać.
Ja podałam z kwaśną śmietaną.
Smacznego :)

4 komentarze:

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .