piątek, 16 stycznia 2015

Tilapia z grilla







Mięsko z tej ryby jest bardzo smaczne,świetnie komponuje się z sosem teryiaki.Robiłam już z nim łososia i mięso.Polecam miłośnikom ryb . . .


Świeże płaty tilapi ze skórą (u mnie ok. 400g)
sos teriyaki
sok z cytryny
sól,pieprz

Płaty ryby umyć i osuszyć ręcznikiem papierowym.
Każdy skropić cytryną,delikatnie posolić i oprószyć pieprzem.
Do plastikowego naczynia wlać trochę sosu teriyaki i ułożyć w nim ryby,polać jeszcze po wierzchu sosem i przemieszać.
Zamknąć naczynie i odstawić na jedną godzinę.
Po tym czasie grill lub patelnię grillową posmarować olejem i na mocno rozgrzany ułożyć płaty ryby.Grillować po parę minut z obu stron.
Podawać z ulubionymi dodatkami.
Ja podałam z ziemniakami i surówką.
Smacznego :) Niskokaloryczny styczeń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .