sobota, 22 sierpnia 2015

Bułki z ostrą wkładką




Z trzech składników możemy zrobić pyszny wkład do bułek.Moje mięso było baaardzo ostre ale przepyszne :) Tak przygotowane mięso możemy również podać z ryżem i ulubioną surówką.


3 plastry karkówki (ok. 300g)
8 średnich kapeluszy boczniaków
2 większe cebule czosnkowe
1/2 łyżeczki płatków chili
sałata masłowa (kilka listków)
sos ulubiony np. czosnkowy
4 średnie bułki pszenne lub inne ulubione
olej do smażenia
Przyprawy wg.uznania (ja ostrości nie żałowałam )
sos sojowy ciemny,sól,pieprz cayenne,papryka ostra w proszku

Umyte i osuszne mięso oraz grzyby kroimy w paski,cebulę w piórka.
Na rozgrzany olej wrzucamy mięso,cebulę i grzyby.
Całość doprawiamy płatkami chili,sosem sojowym,solą,pieprzem cayenne i papryką ostrą.
Przesmażamy,mieszając około 5 minut.
Następnie wlewamy pół szklanki przegotowanej wody i dusimy pod przykryciem na mniejszym ogniu do miękkości mięsa.
Gdy mięso jest miękkie,odkrywamy pokrywę i smażymy jeszcze do całkowitego odparowania płynu i gotowe.

Na przekrojone bułki wykładamy sałatę,na nią łyżkę sosu (ulubionego) ja dałam czosnkowy,i mięso.Przykrywamy drugą połową i zajadamy od razu po przygotowaniu.
Smacznego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak coś wyskrobiesz będzie mi miło a jak nie to beczeć nie będę ;) Dzięki . . .